29.07.2016

[MÓJ KUMPEL DUCH] O CZYM JEST SERIAL?

[MÓJ KUMPEL DUCH] O CZYM JEST SERIAL?

Pamiętacie serial, który leciał na Disney Channel ''Mój kumpel duch''? Tak się składa, że już niedługo bo 15 sierpnia powróci do Disney Channel z nowymi przygodami! Nowe odcinki będą emitowane od poniedziałku do czwartku o godz. 18:00. Premiera 2 sezonu odbyła się 10 kwietnia w niemieckiej telewizji, a teraz w końcu będziemy mogli zobaczyć go u nas. Niestety sezon 2 liczy tylko 10 odcinków, więc skończy się dosyć szybko. W poście znajdziecie przypomnienie o czym był serial i wzmiankę co czeka nas już w sierpniu!


Binny i Melchior dzielą ze sobą wiele rzeczy: jej pokój (choć to sytuacja wymuszona), jej zamiłowanie do wszystkiego co zagadkowe, instynkty detektywistyczne i silne poczucie sprawiedliwości.

Choć są wyraźnie różni, Binny to nowoczesna nastolatka z obecnego czasu, a Melchior to chłopiec duch z ubiegłego wieku! Dzięki magicznemu zegarkowi, który znalazła Binny po przeprowadzce z rodzicami do starej willi, może zobaczyć Melchiora. Melchior śpi w nocy w szafie Binny, a w dzień rozwiązuje razem z nową przyjaciółką zarówno dziwne przestępstwa w miasteczku oraz wielką tajemnicę związaną z Melchiorem: Dlaczego stał się duchem i co to znaczy, że pochodzi z rodziny "Opiekunów zegarków"?


Kiedy się spotykają ich życie staje się o wiele ciekawsze. Melchior przestaje być niewidoczny, a Binny rozwija swój detektywistyczny zmysł. Nuda? Nie znajdziecie tutaj niczego takiego. Binny i Melchior mają wiele przygód podczas kryminalnych zagadek oraz ciekawe spotkania z innymi duchami, a także z tajemniczym i niebezpiecznym Hubertusem i jego podwładnym Bodo, którzy chcą zrobić wszystko co w ich mocy, aby zebrać wszystkie magiczne zegarki. A Binny i Melchior muszą temu zapobiec.Trudne zadanie, lecz nie niewykonalne.


Po tym jak Binny i Melchior pokonują Hubertusa, niestety wiele pytań pozostaje bez odpowiedzi. Jak dokładnie działa magiczny zegarek? Gdzie znaleźć pozostałe niezwykłe zegarki? Binny i Melchior wyruszyli na poszukiwania i tym samym spotykają wiele ciekawych ludzi oraz poznają nowe ciekawe historie. Niestety Hubertus nie był jedyną osobą, która chciała zebrać wszystkie zegarki. Pojawia się nowy przeciwnik dla naszych bohaterów: Rhett Thorn. Myśliwy zegarków, który postawił sobie za cel znalezienie Złotego Zegara i stać się władcą czasu.

Przed Binny i Melchiorem kolejne trudne zadanie do wykonania. Muszą powstrzymać Rhetta przed zawładnięciem światem!

ŹRÓDŁO: DISNEYCHANNEL.DE

OGLĄDALIŚCIE SEZON PIERWSZY? CZEKACIE NA SEZON DRUGI?

6 komentarzy:

  1. Mimo tego, że nie miałam za dużo wolnego czasu, zawsze starałam się oglądać każdy kolejny odcinek serialu "Mój kumpel duch", jednak nie zawsze mi to wychodziło i w połowie odcinka, musiałam wyłączyć telewizor i pójść odrobić lekcje, lecz teraz, postaram się być na bieżąco z każdym nowym odcinkiem serialu "Mój kumpel duch", skoro nadchodzi drugi sezon. Bardzo lubię ten serial, jest wciągający i ciekawy, a główna bohaterka nawet przypadła mi do gustu. 💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam to już na pewno! Coś kojarzę. Czekam na taki opis Miraculum ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny opis :) Oglądałam sezon 1 i spodobał mi się. Z niecierpliwością czekam na 2 sezon!

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądałam pierwszy sezon i był on genialny! Uwielbiam ten serial. Nie mogę doczekać się kolejnego sezonu jednak szkoda że ten sezon będzie liczył zaledwie 10 odcinków

    OdpowiedzUsuń
  6. Sezonu pierwszego nie skończyłam, muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!