4.08.2016

GŁOSOWANIE! TY DECYDUJESZ CO BĘDZIEMY OGLĄDAĆ!

GŁOSOWANIE! TY DECYDUJESZ CO OBEJRZYMY!

Trwa właśnie głosowanie na najlepsze filmy lata! Każdego tygodnia będziemy mieć możliwość zagłosowania na swój ulubiony film, którzy następnie zostanie wyemitowany w następną niedzielę o godz. 18:00 na Disney Channel! I tak do końca wakacji! Wystarczy wejść na DISNEYCHANNEL.PL i oddać głos na jedną z trzech propozycji. W pierwszym tygodniu zmierzyły się ze sobą filmy: "Obrót Życia", "Bunt FM" oraz "Magiczny Duet". W drugim zaś "High School Musical", "Program Ochrony Księżniczek" oraz "Zaaplikowani". Nadeszło trzecie głosowanie: "High School Musical 2", "Teen Beach Movie 2", "Cloud 9"! Film z największą liczbą głosów zostanie wyemitowany już w następną niedzielę o godz. 18:00 na Disney Channel!

TYDZIEŃ #1

Jeden z tych filmów zobaczymy już 31 lipca 2016 o godz. 18:00 na Disney Channel!

TYDZIEŃ #2


 Jeden z tych filmów zobaczymy już 7 sierpnia 2016 o godz. 18:00 na Disney Channel!

TYDZIEŃ #3

 Jeden z tych filmów zobaczymy już 14 sierpnia 2016 o godz. 18:00 na Disney Channel!


Co byście chcieli obejrzeć w następną niedzielę,
o godz. 18:00 na Disney Channel?

21 komentarzy:

  1. Ja już zagłosowałam na "Bunt FM"! Fajnie, że zrobili taką sondę. Mam nadzieję, ze będą robić coś takiego częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam na Bunt FM, mam nadzieje że wygra.:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero bede glosowac, ale nie znam zadnego z tych filmow.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie zagłosuje na Bunt FM ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosuję na obrót życia! Nie oglądałam jeszcze :) Bunt FM też super, ale ostatnio to oglądałam na internecie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrót życia! <3 Bunt FM i Magiczny duet już oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. (Obrót Życia)nigdy nie oglądałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Już zdążyłam zagłosować, gdy tylko zobaczyłam ten post, wskoczyłam na stronę DisneyChannel.PL i zagłosowałam na jeden z trzech zaproponowanych filmów. Postanowiłam, po chwili namysłu, że najchętniej obejrzałabym film "Bunt FM", ponieważ wprawia mnie w dość zwariowany nastrój i przyjemnie było by mi znów go obejrzeć! Pomysł z głosowaniem jest wprost genialny, uwielbiam niespodzianki od Disneya, a szczególnie takie, w których to my mamy decydujący głos 😇

    OdpowiedzUsuń
  9. Glosuje na obrót życia!!!!!!❤️❤️❤️��

    OdpowiedzUsuń
  10. jak się głosuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nwm?!

      Usuń
    2. Gdzie się głosuje,bo tylko u mnie można zagłosować na coś tam model, coś tam i coś tam a gdzie reszta do głosowania.prosze o szybką odpowiedź

      Usuń
  11. Ja bardzo bym chciała obejrzeć w tą niedzielę film "Program Ochrony Księżniczek",ponieważ mało kto pamięta o tej produkcji,a jest naprawdę niesamowite z duetem Seleny Gomez i Demi Lovato.
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To głosowanie to lipne, w programie już jest napisane co będzie lecieć i to się potwierdziło z pierwszym filmem, zobaczymy jak z kolejnym

    OdpowiedzUsuń
  13. Głosuje na ,,Program Ochrony Księżniczek'' bo bardzo lubię ten film

    OdpowiedzUsuń
  14. albo ten z zendayom albo ,,program ochrony księżniczek''

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na razie na nic nie glosowalam. Szkoda, ze nie można obejrzeć Następców, ponieważ do owego programu z pewnością bym wróciła

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak się głosuje bo tylko mohe zagłosować na coś tam model,coś tam i coś tam,plis o szybką odpowiedź,pozdrawiam i dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Magiczny duet, Program Ochrony Księżniczek i HSM <3

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!