8.06.2016

LEGO MINIFIGURES DISNEY

LEGO MINIFIGURES DISNEY JUŻ W POLSCE!

Wczoraj wybrałam się na bezcelowe chodzenie po centrum handlowym z nadzieją: "a nuż na coś ciekawego trafię!". Nie miałam konkretnego planu czy jakiejś specjalnej rzeczy do kupienia, zwyczajnie poszłam się powałęsać... I wtedy moim oczom ukazał się kosz pełen ciemnoniebieskim saszetek! Od razu wiedziałam, co znajdę w środku... Nową kolekcję LEGO Minifigures z Disneya!


Jakoś w marcu pojawiła się pierwsza zapowiedź postaci Disneya w wersji LEGO zagranicą, a do ogólnej sprzedaży miały trafić dopiero w maju 2016. Tak się składa, że szybko przemierzyły wielki ocean i dotarły do Polski. Nie wiem dokładnie, kiedy pojawiły się w sprzedaży, ale mam pewność, że już są dostępne w lepszych sklepach z zabawkami na terenie całego kraju. Od razu kiedy tylko na nie trafiłam, postanowiłam zakupić jedną paczuszkę (cena 9,99zł w promocji, bez promocji/przekreślona 11,99zł) i sprawdzić, jak one wyglądają z bliska - bo na zdjęciach w internecie wprost zachwycały! Niestety nie możemy wybrać ulubionej postaci, ponieważ paczuszki są doskonale zamaskowane, a w środku czeka na nas niespodzianka (sprytniejsi może dadzą radę "wymacać" i odgadnąć zawartość). Na razie w pierwszej serii dostępnych jest 18 postaci, średnio po dwie z różnych filmów: Mickey, Minnie, Donald, Daisy, Buzz Astral, Alien, Syndrom, Pan Iniemamocny, Alicja, Kot Cheshire, Diabolina, Stitch, Aladyn, Dżin, Ariel, Urszula, Piotruś Pan i Kapitan Hak. Nie wiem, jak wy, ale ja na pewno uzbieram wszystkie - moją kolekcję będziecie mogli na bieżąco śledzić na instagramie! Zapraszam również na oficjalną STRONĘ!


A wy zamierzacie uzbierać całą kolekcję?

4 komentarze:

  1. Te figurki są świetne! Na pewno nie uzbieram całej kolekcji, ale może zakupię pare :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są przesłodkie! Zachęciłaś mnie i myślę że też postaram się uzbierać całą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydają się być niesamowite i take słodkie :D^^
    Nie wiem czy będę je zebierać ale na pewno będę śledzić twoją kolekcje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Urocze, sweet, śliczne i wyjątkowe MiniFigures - będę zbierała, kolekcjonowała, a przede wszystkim, całym sercem uwielbiała! Cieszę się, że dotarły do Polski. Nie mogę się do czekać, gdy będę się wymieniać figurkami z koleżankami <3

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!