21.05.2016

Tsum Tsum mają swoją stronę!

TSUM TSUM MAJĄ SWOJĄ STRONĘ!

Tsum Tsum to popularne na świecie zabawki przypominające bohaterów z najfajniejszych filmów animowanych Disneya, ale wykonane w zupełnie nowej formie. Od marca 2016 roku dostępne są również w Polsce, o czym wiele razy pisaliśmy na blogu (np. TUTAJ). Publikowaliśmy także recenzję tych słodkich zabawek. Jeśli bacznie śledzicie naszego bloga, wiecie również, że Tsum Tsum, to nie tylko zabawki czy książki, ale przede wszystkim niesamowita darmowa aplikacja na telefony i tablety. Od teraz możemy również bawić się razem z Tsum Tsum na ich własnej stronie internetowej!


UWAGA! Zabawki Tsum Tsum (wersja plastikowa) od 17 maja 2016 są dostępne w sklepach sieci E.Leclerc w cenie 9,99zł za opakowanie z 1 sztuką (normalnie 17,99zł)! Właśnie sama skorzystałam z okazji i kupiłam sobie kilka brakujących sztuk! Promocja trwa tylko do 28 maja 2016! Polecam!


Na stronie TsumTsum.pl możemy zobaczyć wszystkie dostępne postacie do zebrania, poczytać o nowościach, zagrać w mini gry, a także obejrzeć całe mnóstwo śmiesznych filmików z przygodami Tsum Tsum. Najbardziej na stronie podoba mi się fakt, że możemy sprawdzić dokładną listę sklepów, które oferują sprzedaż zabawek. Niestety odkąd zabawki pojawiły się w Polsce ciężko jest je dostać w jakichkolwiek sklepach. Do sieci sklepów Empik czy Smyk przyjechały tylko jednorazowe dostawy, które szybko się wyprzedały. Osobiście już nigdzie nie widzę żadnych Tsum Tsumów. Niedawno pojawiły się tylko na chwilę w Biedronce, z czego dość przesadnie sama skorzystałam (xD). Gdybym teraz miała szukać Tsum Tsum, to nie wiedziałabym od czego zacząć... Lista sklepów, w których znajdziemy takie zabawki to świetna sprawa! Jeśli nadal macie problem ze zdobyciem swojego TsumTsuma, to koniecznie zajrzyjcie i sprawdźcie, czy w waszej okolicy nie znajduje się sklep, który oferuje w sprzedaży te słodkie zabawki. I przy okazji zapraszam do ułożenia puzzli czy pokolorowania kilku śmiesznych obrazków!


5 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie kupiłam Tsum tsum ale mam zamiar! Bardzo mi się spodobały. Aplikacja jest fajna, więc może zainstaluję i się pobawię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chcę je kupić, bo niestety jeszcze nie mam, ale nigdzie na razie nie mogłam znaleźć wersji pluszowej :/ Oby teraz, dzięki tej stronce się to udało!
      -------------------------------------------------------------------------------------------
      http://jednorozcowodisneya.blogspot.com/ W komentarzach u mnie możecie zostawiać linki do siebie, a z pewnością odwiedzę Wasze stronki ;)

      Usuń
  2. Super że zrobili taką własną stronę dla Tsum Tsumów :) Jest wiele ciekawych rzeczy na tej stronie i ta lista sklepów to chyba najceniejsza rzecz :D Ja osobiście jeszcze nie mam Tsum Tsum ale bardzo bardzo chciałabym go nabyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta stronka! Osobiście polowałam na te TsumTSumy w biedronce, ale jedyne co mi po nich pozostało to puste miejsce i cena XD musze je w końcu dorwać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł założenie tej strony, Tsum Tsum na to zasłużyli <3
    Są przeurocze, przesłodkie i pozwalają nam wrócić do czasów dzieciństwa <333

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!