3.05.2016

[TINI STOESSEL] EVENT DLA FANÓW

[TINI STOESSEL] PROMOCJA PŁYTY W EUROPIE

Dzień po oficjalnej przed-premierze odbywającej się we Włoszech w Rzymie (30.04.2016), Tini Stoessel zorganizowała specjalny event dla swoich fanów, gdzie zaśpiewała niektóre swoje nowe piosenki, w tym ''Lo Que Tu Alma Escribe'', do której w dalszej części znajdziecie tekst. Do wszystkich piosenek naszej artystce przygrywał Pancho Cia - przyjaciel i gitarzysta, który zawsze towarzyszył obsadzie serialu "Violetta". Oprócz tego mam dla was pełno zdjęć Tini z tego wydarzenia. Zapraszam do rozwinięcia.


SPOTKANIE Z FANAMI


LO QUE TU ALMA ESCRIBE


TEKST

Aquí, 
una foto nuestra tomarás
sin modificar la luz
así sera más simple
cuidar que yo brille tal como me miras tú
Y ya, dime que piensas solamente en mi
frente a frente,
dímelo es casi un desafío
hay demasiado ruido 
pero al menos intentémoslo

No hay palabras que inventar
yo lo veo en tu mirar
deja el corazón hablar
puedo oír lo que tu alma escribe
Yo quiero abrazarte al sol
solos al amanecer no preciso de tu voz
puedo oír lo que tu alma escribe

¿Que tal?
Conectamos sin corriente solo lápiz y papel
tu alcanzas mi ventana
y dejas en mi almohada la nota que yo leeré
Intenta estar en el presente
y del mañana olvídate
no hay imagen que exprese 
lo que ven tus ojos descubriéndome

No hay palabras que inventar
yo lo veo en tu mirar
deja el corazón hablar
puedo oir lo que tu alma escribe
Yo quiero abrazarte al sol
solos al amanecer no preciso de tu voz
puedo oír lo que tu alma escribe
puedo oír lo que tu al, alma escribe
lo que el al, alma escribe
lo que el al, alma
puedo de lo que tu alma escribe
Escríbelo, anótalo por hoy es mágico,
anótalo por hoy es magico,
escríbelo por hoy escribelo,
escríbelo por hoy

No hay palabras que inventar
yo lo veo en tu mirar deja el corazón hablar
pues en lo que tu alma escribe
Yo quiero abrazarte al sol
solos al amanecer no preciso de tu voz
puedo oír lo que tu alma escribe
puedo oír lo que tu al, alma escribe
lo que el al, alma escribe lo que el al, alma
puedo oir lo que tu alma escribe

No hay palabras que inventar
yo lo veo en tu mirar
deja el corazón hablar
pues es lo que tu alma escribe
Yo quiero abrazarte al sol
solos al amanecer
no preciso de tu voz
puedo oír lo que tu alma escribe

JAK WAM SIĘ PODOBA? MACIE JUŻ ULUBIONĄ PIOSENKĘ TINI?
MOIMI ULUBIONYMI SĄ ''SIGO ADELANTE'' ORAZ ''YO TE AMO A TI''. PODZIELCIE SIĘ W KOMENTARZU SWOIMI ULUBIONYMI PIOSENKAMI ;)

7 komentarzy:

  1. Nie wiadomo czy Tini będzie promować płytę w Polsce, hmm? ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jeszcze nic na ten temat nie wiadomo, czy Tini zawita do Polski, aby promować swoją płytę. Jednak wątpię w to, szczególnie, że teraz trwa promocja płyty, a już niedługo filmu, w Ameryce Łacińskiej. Może po zakończeniu u nich? Tini ma ruszyć w trasę koncertową jeszcze w tym roku, więc może przyjedzie do nas, aby dać koncert...

      Usuń
  2. Bardzo bym chciała żeby do nas przyjechała :C Miałam jechać do Holandii (mój tata tam pracuje) ale jakoś tak wyszło.. Piękne zdjęcia. Mam płytę a moje ulubione piosenki to chyba Don't Cry For Me, Still Standing.. Różne mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Byłoby genialnie, gdy Tinitas przyjechała do Polski kolejny raz. Najbardziej mi się podoba "Siempre Brillaras".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tini w jednym z wywiadów powiedziała, że jej trasa koncertowa ma obejmować wszystkie kraje, w których było ViolettaLive, więc jest szansa, że przyjedzie też do nas ;)

      Usuń
  4. Fajnie, że są takie spotkania z fanami. Mam nadzieję, że Tini do nas przyjedzie ♥ Wszystkie piosenki są piękne, ale moje ulubione to "Confia en mi", "Siempre Brillaras" i "Yo te amo a ti".
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Są bardzo dobrej jakości ♥ Bardzo lubię Got me Started, Great Escape, Lo que tu alma ecribe i si tu te vas ♥

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!