30.05.2016

[SOY LUNA] RADIO DISNEY VIVO

[SOY LUNA] OBSADA NA RADIO DISNEY VIVO

W Ameryce Południowej trwają koncerty Radio Disney Vivo, na których występują najbardziej znani wykonawcy z tamtych stron. Na tegorocznych koncertach możemy zobaczyć także obsadę z serialu ,,Soy Luna'', która prezentuje widzom swoje piosenki. W taki sposób zaczynali również aktorzy z serialu ,,Violetta'', którzy później wyruszyli w swoją pierwszą solową trasę koncertową. Kto wie, może takiej samej przyszłości doczekają się nowe gwiazdy Disney'a z ,,Soy Luny''?

KONCERT | ZDJĘCIA UDOSTĘPNIONE PRZEZ RECITAL.CL



KONCERT | ZDJĘCIA UDOSTĘPNIONE PRZEZ LIGHTING PRODUCCIONES


ZDJĘCIA UDOSTĘPNIONE PRZEZ DISNEY


PRÓBY I PRZYGOTOWANIA | ZDJĘCIA UDOSTĘPNIONE PRZEZ DISNEY





Film zamieszczony przez użytkownika Soy Luna (@soyluna_la)


JAK PODOBAJĄ WAM SIĘ ZDJĘCIA? CHCIELIBYŚCIE, ABY OBSADZIE UDAŁO SIĘ I WYRUSZYLI W TRASĘ KONCERTOWĄ PO EUROPIE ?

10 komentarzy:

  1. O matko <3 Te zdjęcia są.. wow! I nie wiem czemu to dla mnie dziwne, zobaczyć ich na scenie. Jeśli wyruszą w trasę, to już zbieram na Meet&Greet ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite zdjęcia! Mam nadzieję, że rozpoczną trasę i przyjadą do Polski! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo zdjęć! i niesamowity koncert :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że z nimi nie przesadziłam, jednak chciałam umieścić je tutaj wszystkie, ponieważ bardzo mi się podobają :)

      Usuń
  4. Zdjęcia są naprawdę niesamowite, a zarazem oddają świetny charakter bohaterów. Jestem pewna, że obsada niedługo zawita również do Polski <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wbijajcie na mojego bloga
    http://disney-pol.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. wbijajcie na mojego bloga
    http://disney-pol.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzę, żeby pójść na koncert Soy Luny <3 Wasze niesamowite zdjęcia sprawiły, że marzenie rozkwitło i jeszcze bardziej się zwiększyło <333 #SoyLunaEnVivo

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym żeby przyjechali do Polski

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!