25.05.2016

[SOY LUNA] NOWA KOLEKCJA C&A

[SOY LUNA] NOWA KOLEKCJA C&A

Jak każda dziewczyna lubię ubrania! I lubię czasem poprzeglądać sobie nowe kolekcję w różnych sklepach internetowych, a kiedy coś mi się spodoba, to wtedy wybieram się do najbliższego sklepu danej sieci i przymierzam interesujący mnie ciuszek. Właśnie podczas takich poszukiwań ciekawych nowości, natrafiłam na wyjątkową kolekcję w stylu "Soy Luny" w C&A! Koniecznie zobaczcie, co ciekawego przygotowali dla fanek serialu!


Na razie wybór nie jest duży, ale na pewno znajdziecie tu coś dla siebie, bo i ceny nie są jakieś straszne - ok. 40 zł za bluzkę i ok. 60 zł za spodnie, to naprawdę rozsądne ceny. Mamy tutaj kolorowe t-shirty i bluzki bez rękawów z motywami wrotek, logiem serialu czy nawet podobizną zwariowanej i uśmiechniętej Luny! A do tego rybaczki w pasy oraz tęczowe szorty - idealne na letnią przejażdżkę na wrotkach! Dostępne są różne rozmiary, więc na pewno na każdego będą pasować. Zakupów możemy dokonać poprzez stronę C&A lub w najbliższym sklepie w naszym mieście. Osobiście zastanawiam się nad kupnem błękitnej bluzki z podobizną Luny i asymetrycznym zakończeniem (ostatnia na zdjęciu). A wam, co najbardziej się podoba?


"Soy Luna" - nowe odcinki od poniedziałku do czwartku
o godz. 18:00 na Disney Channel!

12 komentarzy:

  1. Wszystko prześliczne, a czy rozmiarówka jest normalna? Chodzi mi o to, czy to ubrania tylko dla najmłodszych, czy dla młodzieży też się nadają?

    http://jednorozcowodisneya.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiarówkę podali obok, jest rozpiska wzrost itp. Niestety kolekcji na żywo jeszcze nie widziałam, ale jak tylko zobaczę i będę w stanie przymierzyć, to dam znać ;)

      Usuń
    2. Byłam dziś w C&A i niestety muszę stwierdzić, że są to jedynie ciuszki dla dziewczynek w wieku ok. 6-14 - małych i drobniutkich. ;( Nic dla siebie nie wybrałam, a szkoda bo takie piękne... *,*

      Usuń
  2. Kolekcja wygląda świetnie :) Wszystkie ubrania bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też. Doszła jeszcze jedna bluzka z napisem soy luna i nadrukami z księżycem oraz gwiazdą.

      Usuń
  3. Świetna kolekcja!
    http://soylunapl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Są naprawdę sweet! Chyba skuszę się na jedną <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podobają te pasiaste leginsy. Pewnie z tej kolekcji na mnie nie będzie, ale gdzieś na pewno dostanę podobne. Zawsze jak widzę Lunę to mam ochotę zacząć ubierać się cała na kolorowo, a to coś, bo większość moich ubrań jest szaro-czarna, ewentualnie coś w niebieski xD

    OdpowiedzUsuń
  6. ej wiecie jak morzna znalezc w internecie bluze z zasuwakiem plis pomurzcie

    OdpowiedzUsuń
  7. ubrania z Soy Luną można dostać również tu
    http://ubraniak.pl/ubrania-z-Soy-Luna

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre ubrania są nawet ładne a niektóre są raczej dziecinne x

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!