27.04.2016

Tsum Tsum w Biedronce!!!

TSUM TSUM JUŻ W BIEDRONCE!

Dziś oglądając Disney Channel natknęłam się na reklamę Tsum Tsum, w której zaznaczono, że zabawki będą dostępne w sklepach Biedronka już od czwartku 28 kwietnia 2016 aż do wyczerpania zapasów. Do sprzedaży trafią opakowania z dwiema figurkami w cenie 14,99zł! W Empiku taki komplet kosztuje aż 27,99zł, więc szykuje się niesamowita okazja by zaoszczędzić jakieś 13 zł na opakowaniu!!! Nie wiem jak wy, ale ja jutro z samego rana biegnę do Biedronki i od razu kupię kilka kompletów! Zachęcam do zakupów, bo zabawki są naprawdę mega słodkie!

9 komentarzy:

  1. Cześć mam pytanie związane z grą jest teraz Select Lucky Time Premium Box. Kupiłam Premium Box i wyskoczyła mi Ariel, ale już ją mam level 5/5 więc wyskoczyło po prawej stronie Skill 1/6 50% Radius SS Size, o co chodzi? A gdy była akcja z miodem to dostałam złoty bilet, o co chodzi? Mam też kilka niebieskich biletów też z akcji z miodkiem.

    Dzięki za odpowiedź
    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, postaram się wyjaśnić sprawę z biletami w najbliższym poście, bo jest o czym pisać. Od razu się za niego zabiorę, więc powinien pojawić się dziś lub jutro. Obserwuj!

      Usuń
    2. A jeśli chodzi o Select Lucky Time Premium Box, to jest po prostu promocja na wybrane postacie - zwiększyła się szansa na ich wylosowanie. ;)

      Usuń
  2. Wow! Na pewno jutro wybiore się do Biedronki po te zabawki. Cena jest o wiele mniejsza niż w empiki wiec to ogromny plus. Mam nadzieję ze pojawia się również pluszaki. Juz nie mg się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się zastanawiam, czy je kupić, o ile w ogóle będą dostępne w mojej Biedronce ;-). Bardzo mi się podobają, a grę z nimi już mam :-D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Napewno kupie. Jestem ciekawa czy będą pluszaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero dzisiaj zauważyłam post. Muszę jutro pójść z nadzieją, że w mojej małej biedronce będą je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę... jednak dopiero w poniedziałek, bo jutro przecież zamknięte. No ale na pewno polecę ich szukać. xD

      Usuń
  6. Dopiero widzę post :D Mam nadzieję, że znajdę, bo koooocham Tsum Tsumkii <3

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!