28.04.2016

[RECENZJA] TSUM TSUM MOJE SŁODKIE SEKRETY

[RECENZJA] TSUM TSUM MOJE SŁODKIE SEKRETY

Niedawno trafiła do mnie kolejna urocza pozycja z serii Tsum Tsum. Dzięki wydawnictwu Zielona Sowa mogłam przedpremierowo przeczytać książkę "Tsum Tsum. Moje słodkie sekrety" - za co bardzo gorąco dziękuję! Oficjalnie pojawi się ona na sklepowych półkach dopiero po 11 maja 2016. Ale dla wiernych czytelników bloga KrainaDisneya postanowiłam ją zrecenzować już teraz! Koniecznie musicie zobaczyć, jaka niesamowita przygoda czeka na fanów Tsum Tsum!

TSUM TSUM MOJE SŁODKIE SEKRETY


Zaczniemy od przyjrzenia się okładce, która moim zdaniem jest strzałem w dziesiątkę! Niby proste wykonanie, ale naprawdę słodkie i zachęcające. Gdybym zobaczyła ją któregoś dnia na sklepowej półce, to od razu bym ją kupiła. Książka posiada ponad 120 stron zagadek, łamigłówek, testów, a także instrukcji jak wykonać coś samodzielnie. A na każdej z nich uroczo uśmiechają się ulubione postacie z najpopularniejszych produkcji Disneya, wśród których spotkamy Annę i Elsę z Krainy Lodu, a także Stitcha, Ariel czy Myszkę Mickey. Oczywiście znajdziemy tam także sporo miejsca na własne zapiski, tajemnice i wiele innych. Książeczka niejednokrotnie zmusza czytelnika do samodzielnego myślenia, rozwijania umiejętności, do kreatywnego działania i wypełniania pustych okienek swoimi myślami.


Najbardziej zainteresowały mnie porady na wykonanie różnych rzeczy z koralików do zgrzewania. Pierwszy raz spotkałam się z czymś takim i po przeczytaniu książeczki, zaczęłam przemierzać internet w poszukiwaniu podobnych koralików. Po chwili znalazłam kilka stron, gdzie można było je kupić. Na szczęście są one dostępne bezproblemowo w Polsce, ale niestety za spore pieniądze - jedno opakowanie średnio kosztuje ok. 40zł. Postanowiłam jednak w najbliższej przyszłości wykonać coś disneyowskiego w ten prasowany sposób, bo to może być naprawdę kreatywne doświadczenie.

Innym ciekawym pomysłem, który znalazłam w książeczce było wykonanie TsumTsumowych podobizn z filcu. Akurat z filcem miałam już wcześniej do czynienia, ale nie wpadłam na to, żeby wykonać własne filcowe Tsum Tsumy! Taki materiał nie jest bardzo drogi i łatwy do dostania w każdej pasmanterii. Gdy mamy już materiał, wystarczy złapać za igłę z nicią i szyć! W książce mamy wszystko wyjaśnione krok po kroku, więc każdy da sobie radę. Samodzielne zrobienie takiej zabawki to sama przyjemność, a wspólna zabawa z przyjaciółmi takimi wyjątkowymi pluszakami, może stać się fantastyczną przygodą!


"Tsum Tsum. Moje słodkie sekrety" będzie idealnym powiernikiem najskrytszych marzeń najmłodszych czytelników. Mnóstwo łamigłówek, przy których nawet ja mile spędziłam kilka godzin. Rozwiązywałam zagadki, szukałam różnic oraz "zaginionego" Olafa wśród wielu jego kolegów. Z niektórymi nawet miałam problem i musiałam posiedzieć chwilę i się pozastanawiać. Tsum Tsum są naprawdę wyjątkowe, bo łączą w jednym miejscu wszystkich bohaterów z najpopularniejszych filmów Disneya! Oznaczenie na końcu książeczki wskazuje na to, że jest ona przeznaczona dla 9-latków i starszych - ja jednak myślę, że młodsze dzieci również będą miały z niej niezły ubaw. Obiecuję wam przednią zabawę razem z Tsum Tsum! Książeczka kosztuje 21,90zł, a do sprzedaży trafi już 11 maja 2016. Została wydana przez wydawnictwo Zielona Sowa. Gorąco polecam!

7 komentarzy:

  1. Tak samo jak tobie książka bardzo mi się spodobala. Kreatywne wykonywanie zadań, diy itd to najlepsze atuty owego produktu. Co di recenzji nie mam rzadnych zastrzeżeń. Powiedziała z o wszystkim co najważniejsze. Świetny post

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja. Również książka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka zapowiada się naprawdę wspaniale. Muszę jeszcze zastanowić się nad jej kupnem ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna recenzja! :) Koraliki do zgrzewania są super, polecam koraliki PYSSLA: http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50128572/ (i podkładki: http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/70128571) - są tanie, a dobre :) Na allegro widziałam też koraliki Hama w dobrych cenach (np. 7,50 zł za 1000 szt. w jednym kolorze).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale bym chciała tę książkę :3
    Zapraszam też do siebie na te posty: klik1 , klik2 , klik3 i klik4 . Przepraszam za tak wielki spam, ale tak naprawdę dopiero niedawno założyłam bloga i dopiero zdobywam czytelników ;) Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jak widać robię mały spam, bo zaczęłam sobie przeglądać całego bloga, post w post :D Wzięłam udział w konkursie bajecznego świata Disney, myślałam książka jak ksiązka, ale to co widzę - to jest coś! Serio mi się mega spodobało, Disney się postarał <3 A sama kiedyś szyłam taką główkę Tsum Tsum - Kubusia Puchatka, a tu takie coś też :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponownie tu zajrzałam, ponieważ zastanawiam się nad zakupem książki "Tsum Tsum. Moje słodkie sekrety". Jest bardzo urocza i zabawna, zaglądanie do niej to masa przyjemności 💗 Recenzja bardzo mnie wczuła w rolę posiadacza książeczki, więc teraz już wiem - muszę ją mieć 💗

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!

E T Y K I E T Y

MUZYKA (124) SOY LUNA (123) DISNEY CHANNEL (99) WYWIADY (98) MARTINA STOESSEL (68) SERIALE (65) RECENZJA (58) #DISNEY (45) YOUTUBE (44) TINI NOWE ŻYCIE VIOLETTY (43) MIRACULUM: BIEDRONKA I CZARNY KOT (39) VIOLETTA (36) RAMÓWKA (34) NASTĘPCY (32) EGMONT (31) WALT DISNEY PICTURES (26) KONKURSY (25) ZAPOWIEDZI (25) BACKSTAGE (23) FILMY PEŁNOMETRAŻOWE (22) STAR DARLINGS (22) EVERMOOR (21) JORGE BLANCO (21) DOVE CAMERON (19) KAROL SEVILLA (19) SYLWIA LIPKA (19) IMPREZY (18) KSIĄŻKI (18) KSIĘŻNICZKI DISNEYA (18) DISNEY JUNIOR (17) SOFIA CARSON (17) DISNEY XD (16) GWIAZDY DISNEYA (16) PORADNIKI (16) TSUM TSUM (16) ZIELONA SOWA (16) RUGGERO PASQUARELLI (14) ALEX & SPÓŁKA (13) GADŻETY (13) MAGICZNA PRZYSTAŃ (12) MARVEL (12) HOLLYWOOD RECORDS (11) KRAINA LODU (11) PRZYJACIÓŁKI OD CZASU DO CZASU (11) SABRINA CARPENTER (11) CANDE MOLFESE (10) DISNEY CHANNEL ORIGINAL MOVIES (10) TINI (10) JESSIE (9) LWIA STRAŻ (9) WALT DISNEY ANIMATION STUDIOS (9) AKCJE (8) ELENA Z AVALORU (8) MAGAZYNY (8) OBÓZ KIKIWAKA (8) GALAPAGOS (7) RADIO DISNEY (7) THE LODGE (7) AMEET (6) DZIEWCZYNA POZNAJE ŚWIAT (6) KRÓL LEW (6) LODOVICA COMELLO (6) MOANA (6) MÓJ KUMPEL DUCH (6) NIANIE W AKCJI (6) SOCIAL MEDIA (6) WICKED WORLD (6) CIEKAWOSTKI (5) KSIĘGA DŻUNGLI (5) LAURA MARANO (5) LOLIROCK (5) MICHAEL RONDA (5) ONCE UPON A TIME (5) VIOLETTALIVE (5) WALT DISNEY STUDIOS (5) ZAPLĄTANI (5) A CINDERELLA STORY (4) ALICJA W KRAINIE CZARÓW (4) AVIVA MONGILLO (4) BIZAARDVARK (4) DEMI LOVATO (4) DZWONECZEK (4) GDZIE JEST DORY? (4) GOT ME STARTED TOUR (4) MODA (4) ORGANIZACYJNE (4) PALACE PETS (4) PIĘKNA I BESTIA (4) RODZINKA OD ŚRODKA (4) SAMUEL NASCIMENTO (4) STAR WARS (4) VALENTINA ZENERE (4) ZWIERZOGRÓD (4) AGUSTIN BARNASCONI (3) DOBRY DINOZAUR (3) HIGH SCHOOL MUSICAL (3) KATHERINE MCNAMARA (3) MERCEDES LAMBRE (3) NADZDOLNI (3) OBRÓT ŻYCIA (3) PEYTON LIST (3) PIOSENKI (3) PIXAR (3) RIDDER VAN KOTTEN (3) SELENA GOMEZ (3) SHADOWHUNTERS (3) SKATEPRO (3) TANIEC RZĄDZI (3) THE GIRL AND THE DREAMCATCHER (3) TO NIE JA (3) ŚWIAT RAVEN (3) AGUSTÍN BERNASCONI (2) ALADYN (2) BLOG NA CZTERY ŁAPY (2) CAMERON BOYCE (2) CAROLINA KOPELIOFF (2) D23 EXPO (2) DEBBY RYAN (2) DISNEY ON ICE (2) DISNEYLAND (2) DZIEWCZYNA KONTRA POTWÓR (2) FILMY KRÓTKOMETRAŻOWE (2) GDZIE JEST NEMO? (2) JEJ WYSOKOŚĆ ZOSIA (2) JOSH BOGERT (2) KACZOR DONALD (2) KAPITAN AMERYKA (2) KASIA ŁASKA (2) KELLI BERGLUND (2) KONCERTY (2) KOPCIUSZEK (2) LIONEL FERRO (2) LIV I MADDIE (2) MAGDALENA WASYLIK (2) MERLE JUSCHKA (2) MILEY CYRUS (2) MYSZKA MINNIE (2) NASTOLETNIA AGENTKA (2) OLIVIA HOLT (2) PANINI (2) PIOTRUŚ PAN (2) PIRACI Z KARAIBÓW (2) PORADNIK ZAKRĘCONEGO GRACZA (2) POWODZENIA CHARLIE (2) RAISING THE BAR (2) SKAI JACKSON (2) STERLING KNIGHT (2) SZCZURY LABORATORYJNE (2) SŁONECZNA SONNY (2) TARAN I MAGICZNY KOCIOŁ (2) TINISTAS (2) WIELKA SZÓSTKA (2) WROTKI (2) X-MEN (2) ZACK EFRON (2) 7K (1) ADRIAN SALZEDO (1) AGUSTIN BERNASCONI (1) ALYSSA TRASK (1) ANA JARA (1) ANDI MACK (1) ARIANA GRANDE (1) BEATRICE VENDRAMIN (1) BUNT FM (1) CANDE W POLSCE (1) CHIARA PARRAVICINI (1) CLARA ALONSO (1) CLOUD 9 (1) CRACKE (1) DERFORM (1) DIEGO DOMINGUEZ (1) DISNEY PRZYJACIELE NA SAFARI (1) ERA RONKÓW (1) FILM (1) GEORGIA LOCK (1) GRY (1) GWIEZDNE WOJNY (1) GÓRA CZAROWNIC (1) HACHETTE (1) HANK ZIPZER (1) HANNAH MONTANA (1) HOTEL TRANSYLWANIA (1) IL CIELO NON MI BASTA (1) JENNA ORTEGA (1) JONAS (1) KACZE OPOWIEŚCI (1) KATJA MARTINEZ (1) KAYLA MAISONET (1) KIM KOLWIEK (1) KRÓLEWNA ŚNIEŻKA (1) KRÓLEWNA ŚNIEŻKA I SIEDMIU KRASNOLUDKÓW (1) KSIĘŻNICZKA NA LODZIE (1) LAUREN TAYLOR (1) LEGO (1) LILO I STITCH (1) MARIKA (1) MARY POPPINS (1) MATKA I CÓRKA: PODRÓŻ DO MARZEŃ (1) MAŁA KSIĘGA DŻUNGLI (1) MAŁA SYRENKA (1) MCKENZIE SMALL (1) MOJA NIEWIDZIALNA SIOSTRA (1) MONICA CHEF (1) MYSZKA MICKEY (1) MÓJ PRZYJACIEL SMOK (1) NAOMI SEQUEIRA (1) NIE MA TO JAK BLIŹNIAKI (1) NIE MA TO JAK STATEK (1) NIEWIDZIALNA SIOSTRA (1) NIKKI HAHN (1) ODDZIAŁ SPECJALNY (1) ONE NACION (1) PAMIĘTNIK MAL (1) PAYTON LIST (1) PEWNEGO RAZU W NIBYLANDII (1) PINOKIO (1) POKEMON (1) POVERI MA RICCHI (1) PROGRAM OCHRONY KSIĘŻNICZEK (1) PROGRAMY (1) PRZYGODY ICHABODA I PANA ROPUCHA (1) QUIERO VIVIR A TU LADO (1) RAINI RODRIGUEZ (1) RODZINKA ROBINSONÓW (1) ROSS LYCH (1) SAGA OGNIA I WODY (1) SAN REMO 2017 (1) SOY LUNA EN CONCIERTO (1) STAR BUTTERFLY (1) STRAŻNICY GALAKTYKI (1) SUPER BALOO (1) SYRENY Z MAKO (1) SZESNAŚCIE ŻYCZEŃ (1) THE SWAP (1) TINI: MOJE NOWE ŻYCIE (1) TM-TOYS (1) TOY STORY (1) VALERIA BARONI (1) VANESSA HUDGENS (1) W.I.T.C.H. (1) WALT DISNEY PRODUCTIONS (1) WOLFBLOOD (1) WRINKLE IN TIME (1) WRÓŻKI DISNEY (1) ZHU ZHU (1) ZNÓW WIGILIA (1) ZODIAK (1) ZOMBIES (1)