19.02.2016

SABRINA CARPENTER

[SABRINA CARPENTER] SMOKE & FIRE

Sabrina Carpenter, gwiazda Disneya znana z roli Mayi z serialu ,,Dziewczyna poznaje świat'' oraz Hollywood Records pracuje nad swoim drugim albumem. Pierwszy nazywa się  Eyes Wide Open w kwietniu 2015 roku. Teraz szykuje dla nas następną dawkę emocji i inspiracji. Już dziś mamy okazję usłyszeć pierwszy singiel z nadchodzącego albumu. Zapraszamy.


W sierpniu 2015 roku ogłoszono, że Sabrina zaczęła pracę nad swoim drugim albumem. Natomiast w dniu 2 lutego 2016 Sabrina Carpenter ogłosiła za pośrednictwem mediów społecznościowych,  że pierwszy singiel z jej drugiego albumu "Smoke & Fire", ukaże się 19 lutego. Mówiąc o piosence, Sabrina powiedziała: "Dym i ogień był pierwszym historią, którą chciałam opowiedzieć z wielu opowieści z drugiego albumu ... W pewnym sensie piszę zawsze i wszędzie gdziekolwiek jestem. Zawsze spisuję wszystko co przychodzi mi do głowy, co chcę opowiedzieć. Przeważnie na mój telefon. Mam pełno notatek na temat rzeczy, które zainspirowały mnie i rzeczy, które widzę w życiu codziennym, a nawet po prostu czasami tylko bawię się słowami.

SMOKE & FIRE



Co myślicie o nowej piosence Sabriny?

2 komentarze:

  1. Świetne brzmienie... a głos Sabriny jest super xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna melodia+boski głos Sabriny. Wow!

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!