17.01.2016

[OBRÓT ŻYCIA] MUZYKA

[OBRÓT ŻYCIA] SOUNDTRACK!!!

Dnia 15 stycznia 2016 na Disney Channel miała miejsce premiera filmu "Obrót Życia", który opowiada o walce z przeciwnościami losu i trudnej drodze do spełnienia największych marzeń. Cała produkcja jest wypełniona po brzegi wspaniałą muzyką, którą specjalnie na Wasze życzenie postanowiłam umieścić w jednym poście! Koniecznie przesłuchajcie całą playlistę!

Piosenki z filmu możecie pobrać TUTAJ! A poniżej znajduje się playlista wszystkich dwudziestu utworów z filmu, który przygotowała dla Was nasza redaktorka MagicalWinxEpisodios. Miłego słuchania!

PLAYLISTA



17 komentarzy:

  1. pierwsza piosena jest najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsza jest 1,2,8,19 i 20

    OdpowiedzUsuń
  3. superowo ze są tu wszystkie piosenki! wszędzie szukałam a potrzebny mi był. :)

    zapraszam - http://sarhson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hej wiecie gdzie i jak moge pobrac te piosenki :)?

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest najlepszy soundtrack jeśli chodzi o filmy Disneya. Jak i sam film jest najlepszy. Uwielbiam, kocham. To jest the best. <3 :) Cieszę się ,że zdecydowałam się na obejrzenie go. Polecam muzykę i film równie gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Długo szukałam muzyki z tego filmu i wreszcie ją znalazłam :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna muzyka, najbardziej spodobała mi się ta pierwsza. Może obejrzę film, jak będę miała chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W filmie "Obrót Życia" występują moi ulubieni tancerze z serialu "Akademia tańca".Według mnie ta produkcja byłą jedną z najlepszych.Pierwsza piosenka naprawdę wpada w ucho!
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie można obejrzeć ten film?

    OdpowiedzUsuń
  10. Płyta naprawdę fajna, a 1 piosenka to cudo. :)

    https://sofiacarsonpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiecie jak nazywa się 7 piosenka

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza piosenka jest najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiecie jak sie nazywa 19 piosenka?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi podobają się wszystkie piosenki a najbardziej 11

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!