24.11.2015

WICKED WORLD [ODCINKI Z NAPISAMI PL]

WICKED WORLD [PO POLSKU!]

Odkąd wstawiłam na Krainę Disneya pierwsze odcinki serialu "Wicked World" w oryginale, wiele osób prosiło mnie o polskie napisy. Wreszcie znalazłam trochę czasu i przygotowałam dla was pierwsze dwa odcinki! Jeśli wam się spodobają to dodam kolejne. Wszelkie prośby, uwagi czy zażalenia proszę zostawiać w komentarzach! Będę starać się dostosować do waszych wymagań, dlatego piszcie!

WICKED WORLD: ODC. 1 "EKSPLOZJA SMAKU"


WICKED WORLD: ODC. 2 "PROBLEM Z DIGI-WIZERUNKIEM"

3 komentarze:

  1. Sama tłumaczyłaś ? xd tak poza tym świetny post :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, a coś nie tak? Piszcie od razu wszystkie wasze uwagi, poprawię się! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w porządku.. tak się zastanawiałam tylko czy sama wszystko zrobiłaś xd :D

      Usuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!